רשת צל


  • ייצור ממוחשב של רשת צל ותוצאות מדויקות
  • התקנת רשת צל לפי מידע בכל הגדלים
  • עמידה בכל התקנים
  • התקנה מקצועית


רשת צל


  • ייצור ממוחשב של רשת צל ותוצאות מדויקות
  • התקנת רשת צל לפי מידע בכל הגדלים
  • עמידה בכל התקנים
  • התקנה מקצועית

לאולינטק סוגים שונים של רשת צל המתאימים למגוון רחב של שימושים- החל מרשתות צל לבתי ספר, בריכות ופארקים ועד לרשתות צל עבור פינות ישיבה והמתנה, מגרשי ספורט ובתי קפה ומסעדות. רשתות הצל של אולינטק עומדות בתקני בטיחות ישראליים ובינלאומיים מחמירים ובתקני אש. ביצוע העבודה מתחיל בהדמייה ממוחשבת טרם הייצור, ובתכנון מוקפד ביחד עם אנשי אדריכלות, מה שמאפשר ביצוע עבודה מדויקת "על הסנטימטר" וקבלת רשת צל מתוחה, יציבה ויפה. בזכות ניסיון רב-שנים ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, אנו מעניקים פתרונות הצללה מסוג זה למאות מוסדות, רשויות מקומיות, בתי עסק ואנשים פרטיים לאורך השנים. לקוחותינו נהנים מרשתות צל איכותיות, התקנה מקצועית, התאמה אישית לשביעות רצונם ומשירות מעולה החל מרגע הפנייה ועד לסיום ההתקנה.


דוגמאות רשת צל


  • https://www.oln.co.il/wp-content/uploads/2020/07/object1.png

    בריכות

  • https://www.oln.co.il/wp-content/uploads/2020/07/object2.png

    ביתי ספר

  • https://www.oln.co.il/wp-content/uploads/2020/07/object3.png

    מגרשי ספורט

  • https://www.oln.co.il/wp-content/uploads/2020/07/object4.png

    מוסדות ועסקים

  • https://www.oln.co.il/wp-content/uploads/2020/07/object5.png

    שטחים ציבוריים

  • https://www.oln.co.il/wp-content/uploads/2020/07/object6.png

    בתים פרטיים

  • https://www.oln.co.il/wp-content/uploads/2020/07/object7.png

    גינות

  • https://www.oln.co.il/wp-content/uploads/2020/07/object8.png

    מרפסות

רשתות צל לבריכה מאפשרות לרוחצים ליהנות מהגנה מפני השמש, לצד איוורור מקסימלי וכניסת קרני שמש נעימות. בנוסף לכך, הן תורמות בפן העיצובי והופכות את הבריכה למרשימה יותר. רשתות צל לבריכה מגיעות במגוון של צבעים וצורות ומתאימות לבריכות שחיה למבוגרים ולילדים.
רשת צל המופיעה בתמונה, מסוג נפתח נסגר מתאימה למקומות הדורשים מפתחים גדולים ללא עמודים במרכז כדוגמת בריכות.

מידע נוסף על רשת הצל הספציפית:
רשת הצל בתמונה הותקנה בעיר מודיעין מעל למים הרדודים של הבריכה, הרשת היא רשת איכותית מסוג 320 גרם למ"ר ועומדת בתקני האש הנדרשים. אחד היתרונות של רשת הצל מסוג נפתח נסגר הוא בכך שניתן לקפל את הרשת בצורה פשוטה וקלה כאשר הבריכה לא פעילה , בתום העונה החמה וכך לשמור על הרשת לאורך שנים רבות וגם להקטין את העומסים הפועלים על הקונסטרוקציה בעונת החורף.

לפרטים ומידע נוסף

רשת צל לבתי ספר

רשת צל לחצרות בתי ספר וגנים, שומרת על בריאותם של התלמידים ומאפשרת להם ליהנות בהפסקות מצל נעים.
בכך, התלמידים מנצלים את ההפסקה למשחקים ללא חשש מפני השמש, ולא חשים בכאב ראש ועייפות אשר מהם סובלים מי ששוהים מתחת לקרני השמש הישירות. בנוסף, רשתות הצל מוסיפות לבית הספר מראה צעיר ורענן יותר.
רשת צל המופיעה בתמונה, מסוג ממברנה מתאימה גם לחצרות בתי ספר וגנים.

מידע נוסף על רשת הצל הספציפית:

להצללות בבתי ספר ובגנים יש חשיבות רבה לכמות הצל של ההצללה מעבר לנראות של הרשת, ולכן ברשת הצל שבתמונה שהותקנה בבית ספר של המועצה האזורית דרום השרון ישנם שני עמודים מרכזיים לממברנה וזאת בכדי לאפשר גודל גדול יותר של רשת הצל מבלי להידרש לפתחים ברשת הצל.

לפרטים ומידע נוסף

רשת צל למגרשי ספורט

רשת צל למגרשי ספורט מספקת הגנה מפני השמש, ומאפשרת למשתמשים ליהנות מאורח חיים ספורטיבי ללא חשש. הדבר נכון על אחת כמה וכמה, כשבפעילות ספורטיבית מתאמצים מאוד והגנה מפני השמש היא חיונית. רשתות למגרשי ספורט מגיעות במגוון של גדלים וצבעים, מוסיפות יופי רב למגרש ומזמינות את התושבים ליהנות במתחם המוצל.

מידע נוסף על רשת הצל הספציפית:

רשת ההצללה אשר הותקנה בבית ספר בחיפה, בעלת מנגנון פתיחה וקיפול חשמליים המאפשרים הפעלה קלה – בלחיצת כפתור, להצללה שאורכה מעל 30 מטרים. צבעי ההצללה היו על פי דרישה של המזמין, למרות היותה הצללה מתקדמת משך ההתקנה של ההצללה קצר ביותר ואין צורך להשבית את המגרש ליותר ממספר ימים מועט.
רשת צל המופיעה בתמונה, מסוג נפתח נסגר חשמלי מתאימה במיוחד למגרשי ספורט.

לפרטים ומידע נוסף
הצללה מגרש ספורט ב-ספורטק גבעת שמואל

רשת צל למוסדות ועסקים

רשתות צל למרכזים מסחריים מספקות פתרון מצוין לימים שמשיים וגם לימי החורף הגשומים. בזכותן, המבלים יכולים ליהנות מחוויית קניה שמצד אחד שומרת עליהם יבשים ונינוחים, ומצד שני מאפשרת להם ליהנות באוויר הפתוח. רשתות הצל מוסיפות יופי רב למתחם והופכות אותו לאטרקטיבי יותר עבור מבלים רבים.
רשת צל המופיעה בתמונה, מסוג מפרשים מתאימה בין היתר לקניונים ומרכזים מסחריים.

מידע נוסף על רשת הצל הספציפית:

רשתות הצל שבתמונה נפרשות על פני אורך של מעל 20 מטרים ורוחב של כ10 מטרים ו"מרחפות" על פי עיצוב האדריכל מעל לרחבת הקניון. מכיוון שהרשתות גדולות במיוחד ועומדות בכל עונות השנה, אביזרי ההתקנה היו מסיביים במיוחד. כמו כן ההתקנה היתה מאתגרת מכיוון שלא ניתן היה להשתמש במנופים בגלל שהרחבה מעל חניון ולכן משאיות לא יכולות לעמוד במרכז הרחבה.

לפרטים ומידע נוסף
מפרשי צל מרשת צל בשדרת חנויות ועסקים

רשת צל לשטחים ציבוריים

רשתות צל לפארקים וגני שעשועים מספקות צל והגנה מפני השמש, פעולה הנחוצה מאוד במתחמים בהם משחקים ילדים ופעוטות. הרשתות מגיעות במגוון של צבעים וצורות, וניתן להתאימן לעיצוב הכולל במרחב על מנת ליצור הרמוניה ויופי שימשכו את המבקרים.
רשת צל המופיעה בתמונה, מסוג ממברנה מתאימה גם לגני שעשועים ופארקים.

מידע נוסף על רשת הצל הספציפית:

הממברנה שבתמונה שהותקנה בכוכב יאיר הינה הצללה ייחודית בכך שישנם 4 עמודים מרכזיים בצורת מלבן במרכז ההצללה, ולכן ויצורה והתקנתה דורשים דיוק רב.

לפרטים ומידע נוסף
פתרון הצללה לגן שעשועים באצעות רשת צל בשילוב צבעים וקונסטרוקציה מדגם ממברנה

רשת צל לבתים פרטיים

אם התברכם בחצר גדולה או במרפסת מפנקת, רשת צל תשדרג את איכות החיים שלכם ותאפשר לכם ליהנות בחוץ כמעט בכל מזג אוויר.
רשת צל לבתים פרטיים מתאימה למגוון של שימושים – להצללה של פינת ברביקיו, להצללת פינת ישיבה, להצללה של בריכת שחיה ועוד.

מידע נוסף על רשת הצל הספציפית:

רשת הצל ממוקמת בפינת ברביקיו לצד בריכת שחיה, בחצר של בית פרטי במושב חירות בשרון.
הרשת אטומה למים, לכן מספקת הגנה גם מפני הגשם

לפרטים ומידע נוסף
רשת צל בבית פרטי

רשת צל לגינה

רשת צל לגינה מהווה פתרון להצללת גינות בכל גודל וצורה, בזכות הגמישות בתכנון הקונסטרוקציה להצללה ניתן לייצר הצללה בכל צורה.
הצללה באמצעות רשת צל יכולה להוות מערכת הצללה מושלמת לכל האזורים בגינה: לאזור ישיבה בגינה, אזור המיועד להכנת ברביקיו, לבריכה ואזור משחקים.
מערכת הצללה לגינה באמצעתות רשת צל ניתן לספק במספר סוגי מוצרים: מפרשי צל, רשת צל עם מנגנון פתיחה ידני או חשמלי, רשת צל קבועה, פגודות ועוד.
אנו מספקים שירותי הצללה לגינות בבתים פרטים ודירות גן באמצעות רשת צל איכותית.

לפרטים ומידע נוסף
פתרון הצללה לגינה באמצעות רשת צל איכותית

רשת צל למרפסות ופנטהוסים

אנו מספקים פתרונות הצללה באמצעות רשת צל למרפסות, גגות, פנטהוסים ללקוחות פרטיים ועסקיים.

לפרטים ומידע נוסף
הצללה באמצעות רשת צל במרפסת של בית פרטי

מוצרי הצללה מרשת צל

רשת צל מאפשרת, בזכות הגמישות הרבה שלה, הצללה מתאימה לשטחים בכל גודל- החל מרשתות כמו רשת צל לגינה, בבית העסק ועד רשתות לגני שעשועים, בתי קפה, מגרשי ספורט, בריכות וקניונים פתוחים המבקשים הצללה באזורים מסוימים. באולינטק ניתן להזמין רשת צל לפי מידה ובהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח.

למה אולינטק?

  • האיכות
  • העמידה בתקנים המחמירים ביותר

רשתות הצל של אולינטק עומדות בתקני בטיחות ישראליים ובינלאומיים מחמירים ובתקני אש. ביצוע העבודה מתחיל בהדמייה טרם הייצור ובתכנון מוקפד ביחד עם אנשי אדריכלות, מה שמאפשר ביצוע עבודה מדויקת "על הסנטימטר". בזכות ניסיון רב-שנים ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, אנו מעניקים פתרונות הצללה מסוג זה למאות מוסדות, בתי עסק ואנשים פרטיים לאורך השנים.

למי זה מתאים?

  • לקוחות פרטיים
  • לקוחות עסקיים
  • מוסדות

רשתות הצל של אולינטק מתאימות לארגונים מוסדיים, לרשויות מקומיות ואזוריות, לעסקים וללקוחות פרטיים. לפניכם רשימה המפרטת מקצת מהשימושים ברשתות ההצללה של אולינטק:

  • בתי ספר
  • בריכות
  • גינות
  • בתים פרטיים
  • מרכזים מסחריים
  • עסקים
  • פארקים וגנים ציבוריים

כל מה שצריך לדעת



רשת צל למוסדות, לקוחות עסקיים ופרטיים

רשתות הצל של אולינטק מתאימות לארגונים מוסדיים, לרשויות מקומיות ואזוריות, לעסקים וללקוחות פרטיים. לפניכם רשימה המפרטת מקצת מהשימושים ברשתות ההצללה של אולינטק:

בתי ספר

בתי ספר נהנים מרשתות צל הממוקמות במרחבים בהם התלמידים נוהגים להסתובב בהפסקות ולהתאמן בשיעורי ספורט, ובכך שומרות עליהן מפני נזקי השמש אשר גורמים לעייפות וכאב ראש.

בריכות

הצללות לבריכה מגינות על הרוחצים מפני השמש, ומגיעות בתצורות רבות לטובת נוחיות מקסימלית. רשת צל לבריכה מעוגנת על ידי עמודים הסובבים את הבריכה, ללא צורך בעמוד במרכזה אשר פוגם בהנאת הרוחצים.

מרכזים מסחריים

קניונים פתוחים ומרכזים מסחריים הם מקום בילוי אטרקטיבי עבור הישראלים, ובמזג האוויר הישראלי בו במרבית ימות השנה יש שמש – הצללה הופכת את המתחם כולו למהנה ונעים יותר, ומושכת אליו מבלים רבים.


עסקים

עסקים כדוגמת בתי קפה, מסעדות ומפעלים עובדים בכל ימות השנה, ובחלק מהזמן גם מחוץ למבנה שלהם. הצללה מסייעת למפעלים להמשיך לעבוד בתנאים של שמש וגשם וכן להחזיק ציוד בהגנה מלאה תחת כיפת השמיים. בבתי קפה ומסעדות, ניתן למקם שולחנות וכסאות מחוץ למבנה עצמו, ולאפשר לסועדים ליהנות מהאוויר הפתוח ועדיין לחוש מוגנים באמצעות ההצללה.

פארקים וגנים

פארקים וגנים ציבוריים מאפשרות לתושבים ליהנות במשחקים כשהם מוגנים מפני השמש. רשתות הצל הופכות את הפארקים והגנים לאטרקטיביים יותר עבור תושבים עם ילדים, ומוסיפות יופי רב למתחם.


יתרונות הצללה באמצעות רשת צל איכותית

• רשתות הצללה מאווררות וחוסכות באנרגיה.

• דורשות מינימום תחזוקה במהלך עונות השנה.

• רשת צל איכותית, במרבית המקרים, לא דורשת אישור הרשות, זאת בניגוד לפתרונות הצללה אחרים.

• אחד היתרונות הנוספים והבולטים בהצללה מסוג זה הוא האפשרות לשחק בדוגמאות – צורות, הפרשי גובה, חפיפה ושילוב היחידות ומשחק בין אור וצל, שתורמים הן להגנה מפני השמש והן לעיצוב וליופי רב.

• על מנת לבצע עבודה מדויקת המתאימה לעיצוב אדריכלי, אנו באולינטק מייצרים הדמיית תלת-מימד ממוחשבת טרם הייצור ותחילת העבודה ובכך מאפשרים ללקוחות שלנו לקבל המחשה כיצד ההצללה תיראה לאחר התקנה.


קונסטרוקציה ועמודים לרשת צל

התקנת רשת צל מתחילה בבדיקת תנאי שטח, ורק לאחר שבדקנו את מיקום המיועד להצללה ותנאי השטח במקום אנו יכולים לגשת לתכנון והתאמה של קונסטרוקציה ומערכת הצללה כולה.

תהליך תכנון הקונסטרוקציה כולל בתוכו חישובים רבים: עומסים, תנאי מזג אוויר, כיווני אוויר ושמש והוא נעשה באישור של קונסטרוקטור מוסמך. בתהליך זה אנו נקבע את מיקום, מידות ועיצוב של עמודים לרשת צל- כך שיעמדו בעומסים ויעניקו מראה אסתטי. את העמודים לרשת צל ניתן לקבל במגוון צבעים ועיצובים (מרובעים, עגולים…) . חשוב מאוד שהתקנה של עמודים וקונסטרוקציה תיעשה על ידי מתקין מוסמך בהתאם לאישור הקונסטרוקטור.

אנו באולינטק מספקים פתרון הצללה 360 החל משלב התכנון והייצור של כל מכיבי הקונסטרוקציה ועד להתקנה סופית של מערכת הצללה בבית או בבית העסק.

להמחשת של תהליך התקנת רשת צל לחץ כאן

מפרשי צל בגן שעשועים

סוגי רשתות צל קיימות באולינטק

סוג רשת צלתיאור סוג רשת צללמי מתאימה
רשת סטנדרטית
320 גרם
רשתות סטנדרטיות המיוצרות מחומר הנקרא HDPE, רשת צל שמשקלה 320 גרם למטר מרובע
בעיריות וברשויות המקומיות, לבתי ספר, מגרשי ספורט, גני שעשועים ועוד משתמשים כמעט רק ברשת 320 גרם,
רשת דקה
200 גרם
רשת צל 200 גרם מעניקה פחות צל ומתאימה לאזורים המבקשים איוורור מקסימלי ואור שמש שמורגש היטב.רשתות סטנדרטיות המיוצרות מחומר הנקרא HDPE, משלקה של רשת צל 200 גרם למטר מרובערשתות לחקלאות דקות יותר ושוקלות פחות.
רשת צל
סולטיס
רשת צל יוקרתית במיוחד, תוצרת צרפת הנחשבת לרשת הטובה בעולם. אשר מיועדת למקומות יוקרתיים ולמראה יוקרתי, רשת איכותית שצריך הרבה ידע על מנת לייצר הצללות מדויקות.
רשתות צל יוקרתיות אשר מיוצרות בטכנולוגיות מתקדמות ומאפשרות תכונות טובות יותר לרשת כגון פחות בלאי לאורך השנים. מאפיין נוסף שמבדיל בין רשתות צל הוא העמידות שלהן בתקן אש ישראלי 5093.
בעיריות וברשויות המקומיות, לבתי ספר, מגרשי ספורט, גני שעשועים ועוד משתמשים כמעט רק ברשת 320 גרם,
רשת צל
כפולה
פעם הטכנולוגיה לא אפשרה יצור רשתות עבות ולכן בכדי לקבל חוזק וצל רבים יותר היו מתקינים לעיתים רשת כפולה.
עם התקדמות הטכנולוגיה מייצרים רשתות צל עבות יותר בעלות תכונות מכניות ורמת צל גבוהות מהרשת הכפולה, ולכן כמעט אין שימוש כיום ברשת צל כפולה.
רשתות לחקלאות דקות יותר ושוקלות פחות.

תהליך התקנת רשת צל

  • בדיקת תנאיי השטח
  • תכנון ההצללה והדמיה ראשונית
  • התקנת הקונסטרוקציה
  • יצור רשת הצל
  • התקנת רשת הצל

ייעוץ חינם


לייעוץ טלפוני ללא התחייבות חייגו 073-7427799
דברו איתנו בווטסאפ
או השאירו פרטים ונשמח ליצור קשר בהקדם


שאלות ותשובות

המחיר של רשת צל נע בין 10 שקלים למטר מרובע לרשת הפשוטה ביותר ל150 ₪ למטר מרובע לרשת היקרה, בנוסף יש להוסיף את מחיר עבודת התפירה, היצור וההרכבה.

רשת צל מצריכה אישור על פי סוג ההצללה והרשות המקומית . רשתות צל מתקפלות אינן מצריכות היתר. לגבי רשתות קבועות, ברוב המקומות הן אינן מצריכות היתרים, אבל יש רשויות מקומיות שמחייבות היתר. בכל מקרה התקנת הצללת רשת צל מצריכה אישור קונסטרוקטור. במקומות ציבוריים יש צורך גם בעמידה בתקן ישראלי 5093 – תקן אש לרשתות צל.

זמן אספקה של רשת צל הוא עד שבועיים, כאשר יש צורך גם בהתקנה של הסככה, זמן האספקה הוא עד 21 ימי עבודה. כאשר בעונה החמה הזמנים מתארכים ובחורף מתקצרים.

ההבדל בין רשת צל 320 ל220 הוא משקל הרשת. כאשר 320 מתייחס למשקל של 320 גרם לכל מטר מרובע רשת, ו220 מתייחס למשקל של 220 גרם לכל מטר מרובע של רשת. לרוב רשת 320 יותר חזקה מכנית מרשת 220 ומחזיקה לאורך יותר זמן.

רשת צל איכותית סטנדרטית מחזיקה כ- 5 עד 7 שנים, למרות שיצרני הרשת נותנים עד 10 שנים אחריות על הרשת.

ישנן רשתות איכותיות במיוחד שמחזיקות גם מעל 10 שנים.

רשת חסינת אש היא רשת שיוצרה עם חומר מעכב בעירה. החומר מונע מהרשת להמשיך ולבעור כאשר היא נדלקת. בישראל התקן הרלוונטי הינו תקן ישראלי 5093. חשוב להדגיש שגם רשת חסינת אש נדלקת כאשר היא מגיעה במגע עם אש.

רשת צל יכולה לעמוד בגשם ללא כל בעיה, מכיוון שברשת ישנם חורים המים חודרים דרך החורים.

תפריט נגישות