פתרונות הצללה » מאמרים » הדמיה ממוחשבת להצללה אופטימאלית

הדמיה ממוחשבת להצללה אופטימאלית

פתרונות הצללה » מאמרים » הדמיה ממוחשבת להצללה אופטימאלית

הדמיה ממוחשבת להצללה אופטימאלית

הדמיה ממוחשבת של מפרשי צל

מוצרי הצללה הן ללא ספק נדרשים בקיץ הישראלי, ואף מעבר לכך – במזג האוויר הישראלי, שברוב חודשי השנה אנו זוכים לקבל את קרני השמש. נתון זה מביא לכך שלא מעט בתי עסק ובתים פרטיים מבקשים לעצמם פתרונות הצללה מפני השמש, ולשמירה על איוורור ומזג אוויר נעים יותר. ניתן למצוא אותם במגוון של בתי עסק, מוסדות ציבוריים ואף בתים פרטיים – מגרשי ספורט ובריכות, בתי ספר, מסעדות ובתי קפה, קירוי חניות וגינות פרטיות ועוד.

הצללה נכונה ואפקטיבית טמונה באיכות החומר וההתקנה, אך לא פחות מכך – במיקום שלה. באמצעות הדמיה ממוחשבת, ניתן להגיע לתוצאות הרצויות ולמוצר הצללה שבאמת יעשה את העבודה.

הדמיה ממוחשבת – למה זה חשוב ומה הם היתרונות?

בעבר, נהוג היה לתכנן הצללה באמצעות הנחיות כלליות וחישובים לפי העין. בעידן הנוכחי, ובפרט בחברת אולינטק, אנו מתכננים התקנת רשתות צל באמצעות הדמיה ממוחשבת. ביצוע ההדמיה מסייע לתכנון קפדני במיוחד ולהצבה של רשת צל במיקום הנחוץ ביחס לשטח, למבנים שסביבו ולכיוון ומסלול השמש במהלך היום. חשוב לדעת שמה שרואים בהדמיה זה מה שיתקבל בפועל, והיא מאפשרת לבצע שינויים טרם הייצור. במקרים מסוימים, לקוח יוכל לבחור האם לרכוש את ההצללה לאחר ביצוע ההדמיה.

התקנת מפרשי צל בגינה בהתאים להדמיה ממוחשבת

הדמיית מפרשי הצללה מול ביצוע

כיצד מבוצעת הדמיה ממוחשבת?

כחלק מההדמיה הממוחשבת ותכנון רשת הצל, אנו עובדים עם צוות אדריכלים ומהנדסים על מנת להבטיח שהתוצאה תהיה מושלמת ותספק את המטרה לשמה היא הוקמה – הגנה מקסימלית מפני השמש, לצד איוורור ובריזה נעימה. טרם תחילת ביצוע ההדמיה, אנו מבקרים בשטח ומבצעים מדידות וצילומים. ההדמיה מבוצעת דרך מערכות ייעודיות ובלעדיות של החברה וכן תוכנות אדריכליות המציגות את התוצר בתלת-מימד, עליהן אנו מלבישים את רשת הצל באופן ממוחשב. במקרה של לקוח שהינו אדריכל או קונסטרוקטור, הוא נדרש להעביר תוכניות בניה לצורך ביצוע ההדמיה הממוחשבת.

התקנת מפרשי צל בגג בהתאים להדמיה ממוחשבת

הדמיית מפרשי הצללה מול ביצוע

פתרונות הצללה באולינטק

באולינטק אנו מציעים פתרונות הצללה מגוונים לבתי עסק, למוסדות ציבוריים וללקוחות פרטיים. בין המוצרים שלנו, ניתן למצוא הצללה נפתחת ונסגרת הנשלטת באופן חשמלי, הצללת חורף, פגודות, ממברנות, רשתות צל ועוד, וכולם מיוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר ועומדים בתקני בטיחות ישראלים ובינלאומיים מחמירים. ערכים חשובים עבורנו הם אמינות ושקיפות, ולכן אנו פועלים ביחד עם אנשי מקצוע מובילים בתחום על מנת לתכנן עבורכם הצללה מדויקת, מרשימה ואפקטיבית. לצוות העובדים שלנו ניסיון רב-שנים בתכנון, יצור והתקנה, וכל זה תוך שירות מעבר למצופה עד לשביעות רצון הלקוח.

הדמיה ממוחשבת להצללת מחסן חוץ

הדמיית הצללה

ייעוץ חינם

לייעוץ טלפוני ללא התחייבות חייגו 073-7427799
דברו איתנו בווטסאפ
או השאירו פרטים ונשמח ליצור קשר בהקדם

תפריט נגישות