פתרונות הצללה » מאמרים » סוככים מומלצים לחצר ולגינה

סוככים מומלצים לחצר ולגינה

פתרונות הצללה » מאמרים » סוככים מומלצים לחצר ולגינה

סוככים מומלצים לחצר ולגינה

פתרון הצללה לגינה באמצעות רשת צל איכותית

בימי הקיץ החמים, ישיבה בחצר או בגינה היא כמעט בלתי אפשרית ללא הצללה איכותית שמגנה מפני השמש. לא רק אנחנו סובלים בקיץ – גם הרהיטים והדשא הסינטטי שבגינה שלכם נהרסים תחת השמש היוקדת, וזוהי עוד סיבה לכך שסוכך לגינה ולחצר הוא הכרחי כדי ליהנות מגינה מטופחת שכיף לשבת בה בכל עונות השנה. סקרנו עבורכם כמה פתרונות הצללה פופולאריים להצללה בחצר

סוככים לחצר – מהם הפתרונות הקיימים?

סוכך זרועות

סוכך זרועות מורכב משלד אלומיניום, עליו פרוש בד דראלון או יריעת שמשונית (PVC). סוככי הזרועות מתקפלים ויוצאים מן הקיר החוצה, ומרחב הכיסוי שלהם גדול יחסית – 4 מטר רוחב ו-6 מטר אורך, ובמקרים מסוימים של ייצור מיוחד אף יותר מזה. יתרון בולט בסוכך זרועות הוא היכולת שלו להתקפל באופן חשמלי או ידני, ולאפשר משחק בין צל ואור. בנוסף, אין צורך באישור עירייה על מנת להתקין את הסוכך. יחד עם זאת, לסוכך זרועות יש חיסרון בכך שהוא אינו עמיד ברוחות חזקות, ולכן יש לקפל אותו בעונת החורף. העובדה שהסוכך לא מותקן על גבי עמודים שומרת על תחושת המרחב בגינה, וניתן להציב רהיטים כדוגמת ספות, כיסאות ושולחן ללא הפרעה.

סוכך קבוע

סוכך קבוע הוא סוכך שלא ניתן לפתוח ולסגור אותו, ולכן גם דורש אישור מהעירייה. הוא עשוי ברזל מגולוון או אלומיניום איכותי, וניתן לצבוע אותו בכל צבע שתבחרו על מנת שיתאים לאווירה בגינה שלכם. יתרונו של הסוכך הינו ביכולת שלו לכסות שטחים נרחבים, וכן להתאים לכל סוג של מזג אוויר – הסוכך עמיד תחת שמש חזקה וכן תחת ימים של גשם ורוחות. בנוסף, את הסוכך הקבוע ניתן לעצב על פי בחירתם וכן על פי מבנה הגינה שלכם – ניתן ליצור מגוון גדול של צורות לסוכך.

סוכך מסך

סוכך מסך הוא סוכך אשר משמש ליצירת הסתרה משמש ולצרכי הצללה נגד גשם, וניתן למקם אותו כסגירה קדמית של מפתח או כסגירה צידית, אך בשונה מרוב סוגי הסוככים – סוכך זה אינו משמש לקירוי עילי. ניתן לסגור או לתחום איתו מרפסת, חצר, בית עסק ועוד, וכן להשתמש בו על מנת לסגור פרגולות או סוככים אחרים.

סוכך מסילות

סוכך מסילות הוא פתרון קירוי והצללה איכותי. הסוכך נראה מצוין ומודרני וניתן לשלב בו גם תאורת לד. הסוכך חדש יחסית, וזאת מכיוון שהוא מוצר יחסית טכנולוגי ורק לאחרונה התקדמה הטכנולוגיה ואפשרה את השימוש בו. יחד עם זאת, מאז שיצא אל השוק הוא הולך ותופס תאוצה בגלל היתרונות הגדולים שלו. הוא בנוי מפרופילי אלומיניום שאינם מחלידים, ומכוסה בבד PVC חזק ומתוח. הסוכך נע באופן חשמלי או ידני על גבי מסילות שיוצאות מן הקיר, ואחד היתרונות הגדולים שלו הוא שהוא לא מצריך אישור להתקנה. הסוכך יעיל כהגנה מפני השמש, וחזק ועמיד גם ברוחות וגשם, ולכן מדובר במוצר רב-עונתי. סוכך מסילות ניתן לכוונן בהתאם לאור והצל הרצויים.

איזה סוכך מתאים לגינה שלכם?

סוכך זרועות וסוכך מסילות הם סוככים נפתחים ונסגרים, אשר מאפשרים לשלוט על האור והצל בהתאם לשעה ביום. יחד עם זאת, סוכך מסילות מתאים גם לעונת החורף כיוון שהוא חזק ועמיד בפני רוחות ומרחקו מן הקיר הוא גדול יותר של סוכך זרועות. סוככי מסך יתאימו למי שבחצר שלו יש פרגולה והוא מעוניין לבצע קירוי צדדי ובכך למנוע מקרני שמש וגשם לחדור פנימה. סוככים קבועים הם סוככים שעמידים בכל מזג אוויר, מתאימים לכל גודל, לא ניתן לקפל אותם ובהתאם לכך מצריכים את אישור העירייה לטובת העניין.

סוג הצללה בהתאם לצורך שלכם

הצללה לשטח נרחב – סוכך מסילות וסוכך קבוע.

הצללה רב-עונתית המגנה מפני שמש וגשם – סוכך מסילות, סוכך מסך וסוכך קבוע.
הצללה שניתן לשלוט באמצעותה על הצל והאור הנכנס – סוכך זרועות וסוכך מסילות.
הצללות שאין צורך באישורי עירייה עבורן – סוכך זרועות, מסך וסוכך מסילות.
הצללה צדדית וקדמית במקרים בהם ישנו קירוי קיים – סוכך מסך.

ייעוץ חינם

לייעוץ טלפוני ללא התחייבות חייגו 073-7427799
דברו איתנו בווטסאפ
או השאירו פרטים ונשמח ליצור קשר בהקדם

תפריט נגישות