פתרונות הצללה » מאמרים » טרנדים חדשים בעולם ההצללה

טרנדים חדשים בעולם ההצללה

פתרונות הצללה » מאמרים » טרנדים חדשים בעולם ההצללה

טרנדים חדשים בעולם ההצללה

  • עמידה בתקני בטיחות מחמירים
  • תכנון מדויק לאחוזי הצללה
  • פיתרון לאורך שנים
  • UV פתרונות עם מסנני

הצללות הפכו בעשור האחרון לפריט נדרש בכל בית עסק, מתחם ציבורי ובבתים פרטיים רבים שמתהדרים בגינה מטופחת או בבריכה. במזג האוויר הקיצי, שגם בחורף נותן לנו מנת שמש יפה, הצללה הופכת את השהות במרחב הפתוח להרבה יותר נעימה ובטוחה. פתרונות ההצללה של אולינטק, מאפשרים איוורור ואור שמש נעים.

פתרונות ההצללה הפופולריים ביותר

לבריכות, בתים פרטיים ובתי עסק ומוסדות יש מגוון של פתרונות הצללה. לפניכם הפתרונות הפופולריים ביותר.

הצללה לבריכה

הצללה לבריכה היא בעלת חשיבות משמעותית לבטיחותם ואפילו להנאתם של הרוחצים, בשל החשיפה הגבוהה לשמש. ניתן להשתמש בה על מנת להציל חלקים מהבריכה, פינות ישיבה, בריכת פעוטות או ילדים, אזור המזנון וכד'. רשתות הצללה הן פתרון טוב וזול יחסית, ומגיעות במגוון של צבעים וצורות ובכך מוסיפות לבריכה חן רב. פתרון הצללה נפתח – נסגר הוא אידיאלי לבריכות, מגיע במגוון של גדלים. יתרון משמעותי בפתרון מסוג זה הוא שההצללה לא דורשת הצבת עמוד תמיכה לרשת במרכז הבריכה גם במפתחים גדולים במיוחד הנדרשים בבריכות וכך הרוחצים יכולים ליהנות באופן מקסימלי ולהרגיש בטוחים יותר.

הצללה לבתים פרטיים

כשמדובר בהצללה של גינות ומרפסות, מערכת הצללה משמשת גם להגנה מפני השמש והגשם וגם כפריט מרכזי בעיצוב הגינה, ומאפשרת לנצל את שטח הבית במלואו בכל עונות השנה מבלי להיכנע למזג האוויר. בכך, ניתן לשבת בחוץ גם בימי השמש ולהתרענן עם משקה קר. סוכך מתקפל הוא סוכך המתאים למרפסות קטנות בגודל של 5 על 6 מטרים לכל היותר, והוא לא דורש קבלת היתר בנייה. הוא מתאים מאוד לכל העונות ומגן גם מפני הגשם וניתן לקפל אותו באופן ידני או חשמלי. עבור גינות ומרפסות גדולות ו/או גינות עם בריכה, יתאימו רשתות הצללה שמאפשרות הצללה גם של שטחים גדולים. רשתות הצל יכולות להיות קבועות ויכולות להגיע עם אפשרות לפתרון הצללה נפתח-נסגר לשליטה על האור והצל במרחב.

הצללה לבתי עסק

הצללה לבתי עסק לא מספקת רק צל מפני השמש. יש בה פוטנציאל עסקי לא מבוטל, וכל שטח מקורה יכול להניב לעסק כסף. בימי הקיץ, לקוחות רבים יעדיפו לשבת באזור חיצוני למסעדה או לבית הקפה, אך ירצו לעשות זאת תחת רשת צל. רשתות צל שהן גם אטומות למים יהיו יעילות לעסקים, כיוון שהעלויות שלהן לא גבוהות והן לא דורשות היתרים בגלל שניתן לפרק אותן. הן מתאימות לבתי קפה ומסעדות, לקירוי של חניה או ציוד ולהגנת עובדים מפני השמש הנמצאים בשטח. באופן זה, ניתן לנצל שטחים פתוחים למקום אחסון או לעבודה בכל עונות השנה, כשברוב המקרים אין צורך בתשלום ארנונה עבור שטח זה.

פתרונות הצללה בחברת אולינטק

חברת אולינטק מתמחה בפתרונות של הצללה המספקות הגנה מפני השמש לצד איוורור מקסימלי. מוצרי החברה עומדים בתקני בטיחות ישראליים ובינלאומיים מחמירים. ביצוע העבודה מתחיל בהדמיית תלת-מימד טרם הייצור ובתכנון מוקפד ביחד עם אנשי אדריכלות, מה שמאפשר להעניק ללקוחותינו מוצר עמיד, איכותי ומדויק. בנוסף, באולינטק ישנה האפשרות לייצור מתקדם באמצעות מחשב שמאפשר רמת גימור גבוהה ועבודה באיכות גבוהה מאוד. בזכות ניסיון רב שנים, אמינות ושקיפות, חברת אולינטק מעניקה שירות למאות בתי עסק ואנשים פרטיים בשנה.

ייעוץ חינם

לייעוץ טלפוני ללא התחייבות חייגו 073-7427799
דברו איתנו בווטסאפ
או השאירו פרטים ונשמח ליצור קשר בהקדם

תפריט נגישות