פתרונות הצללה » מאמרים » הכל על סגירת חורף קבועה

הכל על סגירת חורף קבועה



פתרונות הצללה » מאמרים » הכל על סגירת חורף קבועה

הכל על סגירת חורף קבועה

הצללה נגד שמש והגנה מגשם

סגירות חורף הוא פתרון אטום למים, המתאים לשטחים בכל גודל. הצללה זו מספקת הגנה מפני גשם ורוח, ובמקביל מעניקה את ההרגשה הנהדרת של להיות בחוץ, באוויר הקריר, ולהישאר יבשים. אפשר אפילו להתקין על גביה, בהתייעצות עם איש המקצוע, גופי חימום לקבלת חלל נעים וחמים. בנוסף, סגירת החורף יכולה להגן על ציוד אשר נדרש להישאר בחוץ. את סגירת החורף ניתן לבחור מבין סוגים שונים, בשלל בדים, צבעים ואפשרויות סגירה ופתיחה של החלונות. הסגירה מתאימה למגוון של חללים – בתי קפה ומסעדות, חניות ושטחים של מפעלים ובתי עסק וגינות פרטיות.

חוק הפרגולות והשפעתו על הפופולאריות של סגירות חורף

בעבר, הקמה של פרגולה דרשה הוצאת היתר בניה בתהליך ארוך ומייגע. משהשתנה החוק ובית המשפט התיר הקמה של סגירת חורף ללא צורך בהוצאת היתר, הביקוש לסגירת חורף עלה בכל המגזרים – הן הפרטיים, הן הציבוריים והן העסקיים.

החורף הישראלי אמנם לא נחשב לקשה במיוחד, אך עבור בתי קפה, מסעדות, מפעלים, בתי עסק ואנשים פרטיים עם מרפסת או גינה – סגירת חורף הכרחית כדי להמשיך ליהנות מהנכס בכל עונות השנה. התהליך הפך להיות קל, מהיר וזמין יותר, מה שהוביל לכך שסגירות חורף הפכו להיות פופולאריות מאוד בישראל.

אילו סוגי סגירות חורף קיימים ומה עדיף יותר?

את סגירות החורף ניתן לחלק ל-2: סגירות קבועות וסגירות שאינן קבועות, ומשם, להמשיך ולחלק אותן לסגירות המתאימות לבתים וכאלה המתאימות למוסדות שונים ולעסקים.

סגירות קבועות יתאימו למקומות בהם נדרשת הגנה בכל חודשי השנה, והן יעילות גם כפתרון הצללה בימי הקיץ. לעומתן, את הסגירות שאינן קבועות ניתן לקפל בתום העונה הגשומה. סגירה לחורף פשוטה אך יעילה היא סגירה באמצעות סוכך מרקיזה. זוהי הסגירה הנפוצה ביותר במרפסות של בניינים רבי-קומות. את המרקיזה ניתן לפתוח ולסגור באופן ידני או באופן חשמלי, דבר שכמובן משפיע על המחיר. היתרון של סגירה מסוג זה הוא שהיא מהווה גם הגנה מפני השמש בעונת הקיץ.

סגירת חורף באמצעות סוכך מסילות מתאימה גם היא לבתים פרטיים – גינות, חצרות ומרפסות גדולות בבתים פרטיים. לבתי קפה ומסעדות יתאימו סגירות העשויות אלומיניום, פנלית וזכוכית. למפתחים גדולים יותר יתאימו סגירות ייעודיות, עליהן ניתן לקבל מידע באמצעות פנייה ישירה לאולינטק. אם החלטתם שסגירת חורף היא הפתרון האידיאלי עבורכם, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע אשר יתאים את סוג הסגירה בהתאם לצרכים, למטרות ולתקציב שלכם.

פתרונות החורף של אולינטק

חברת אולינטק מתמחה במערכות של סגירת חורף להגנה מקסימלית מפני רוח וגשם. החברה עומדת בתקני בטיחות ישראליים ובינלאומיים מחמירים. ביצוע העבודה מתחיל בהדמיית תלת-מימד טרם הייצור ובתכנון מוקפד ביחד עם אנשי אדריכלות, מה שמאפשר להעניק ללקוחותינו מוצר עמיד, איכותי ומדויק – גם עבור עבודות מאתגרות, מורכבות ומיוחדות. בזכות ניסיון רב שנים, אמינות ושקיפות ושירות יוצא דופן – אולינטק הינה חברה מובילה בישראל בתחום סגירות חורף.

ייעוץ חינם

לייעוץ טלפוני ללא התחייבות חייגו 073-7427799
דברו איתנו בווטסאפ
או השאירו פרטים ונשמח ליצור קשר בהקדם

תפריט נגישות